postheadericon Dieta na płaski brzuch

Każda kobieta marzy o tym, aby mieć piękny, płaski brzuch. Nie zawsze jednak marzenie to się spełnia. Problem pojawia się przede wszystkim po porodzie. Można sobie z nim jednak w odpowiedni sposób poradzić stosując dietę bogatą w błonnik. To on bowiem sprawia, że jelita pracuj dobrze, dlatego też przede wszystkim pozbywamy się wzdęć, a także zaparć, które powodują, że nasz brzuch jest jeszcze większy niż w rzeczywistości. Dieta na płaski brzuch powinna składać się nade wszystko z warzyw strączkowych, pietruszki, chrzanu czy korzenia selera. Oprócz tego nie można zapomnieć suszonych owocach, a w szczególności jabłkach czy morelach. Najważniejsze jest również to, aby pić duże ilości wody, która usuwa toksyny z organizmu, a to powoduje rozbijanie także tłuszczu na brzuchu. Unikać należy też potraw bogatych w węglowodany. Nie tylko jednak dieta jest tutaj ważna, ale przede wszystkim odpowiednie ćwiczenia na partie mięśni brzucha. To pozwoli pozbyć się tłuszczu z brzucha i zdobyć wymarzoną sylwetkę.

Leave a Reply

Czerwiec 2019
P W Ś C P S N
« Sty    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Najnowsze komentarze
    Tematyczne
    • Korzystamy z medycynyKorzystamy z medycyny
      W dzisiejszym świecie dla wielu z nas liczy się zdrowie. Jest to jeden z bardzo ważnych elementów, w naszym życiu. Dzięki zdrowiu, możemy normalnie żyć i odpowiednio funkcjonować w dzisiejszym …
    • Wstydliwy problem nadpotliwościWstydliwy problem nadpotliwości
      Każdy pragnie przez cały dzień przyjemnie pachnieć i czuć się świeżo. Często jednak osoby cierpiące z powodu nadpotliwości odczuwają dyskomfort już kilka godzin po wzięciu prysznica. Powoduje to nie tylko …